המפל של Ceret

הליכה קצרה של כעשרים דקות / חצי שעה ממרכז Ceret ומגיעים לנקודה שקטה, רגועה וגם יפה.

המפל הנחמד (תמונה משמאל) נחבא בין מצוקים עם בריכה קטנה בה נוהגים המקומיים להשתכשך בימי הקיץ החמים. אחרי שיוצאים מהעיירה ההליכה הינה על שביל עפר ולקראת המפל הופכת לשביל סלעי. לא להגיע על עקבים. יתכן ומיד לאחר הגשמים הזרם יהיה חזק מדי בכדי לחצות.

לא לשכוח לקנות בגט טרי, יין טוב ומצרכים לפיקניק באחת מכמה הבולנג'ריז שבדרך.

תאור הדרך (פחות מ 2 ק"מ ממרכז העיירה):

ממרכז העיירה הולכים לכיוון היציאה המזרחית של סרט (שירטוט למטה),ברחוב הראשי של המוזיאון, ממשיכים כל הזמן ישר לרחוב Avenue D'Espagne. חולפים מימין את איצטדיון הרוגבי ולפני כיכר גדולה פונים חצי ימינה ל-

rue de la cascade - ואז ימינה ואח"כ שמאלה (יש שלט הכוונה) עד כיכר משולשת ולשלט שמאלה Cascade הולכים בכיוון השלט ומקיפים את הבית האחרון שברחוב ונכנסים מאחוריו לאזור חקלאי ליד תעלת מים ומיד לוקחים את השביל להולכי רגל הימני ביותר והצמוד לחומת הבית. עם השביל ממשיכים עד לנקודת החציה של הנחל. חוצים את הנחל עד השביל שבגדה השניה לוקחים ימינה ומשם 3 דקות עד למפל הגדול. (טיפ: תיזכרו טוב טוב את הנקודה שהשתלבתם אחרי חציית הנחל כי תיצטרכו לזהות אותה בדרך חזור). ראו גם מפה גדולה בתחתית. קובץ GPS כאן.